DYREKTOR ZAKŁADU EKONOMICZNO - FINANSOWEJ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W CHORZOWIE
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Dziale Rachuby
Zakres obowiązków:
- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz z tytułu umów cywilnoprawnych dla pracowników jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- Sporządzanie list płac dla jednostek obsługiwanych;
- Wprowadzanie angaży i aneksów do umów oraz ich bieżące uaktualnianie;
- Dokonywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS, Urzędów Skarbowych, ubezpieczeń, PKZP, zajęć komorniczych itp.;
- Współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi instytucjami;
- Obsługa w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) jednostek obsługiwanych;
- Sporządzanie i przekazywanie miesięcznych informacji o potrąconych składkach do ZUS, zgodnie z ustawowymi terminami;
- Zgłaszanie, wyrejestrowywanie, dokonywanie zmian i korekt w ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK;
- Współpraca podczas kontroli ZUS, kompletowanie i przygotowanie dokumentów wymaganych w trakcie kontroli;
- Sporządzanie rocznej informacji finansowej PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR o przekazywanych do urzędów skarbowych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych;
- Sporządzenie i przekazanie do jednostek obsługiwanych Informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy niezwłocznie po ich wykonaniu lecz nie później niż w terminie 7 dni roboczych przed upływem terminu ustawowego;
- Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach na żądanie pracowników poszczególnych jednostek;
- Wystawianie ERP-7 - Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na wniosek zainteresowanego;
- Prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych dla pracowników jednostek obsługiwanych.
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne oraz co najmniej 2 letni staż pracy,
- Znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy – Karta Nauczyciela wraz z przepisami wykonawczymi,
- Biegła obsługa komputera ze znajomością programu PŁATNIK i arkusza kalkulacyjnego EXCEL,
- Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia,
- Odporność na stres,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- Doświadczenie zawodowe w komórkach płacowych przy naliczaniu wynagrodzeń nauczycielskich,
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- Sumienność, dokładność i systematyczność w pracy,
- Uczciwość, rzetelność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Warunki pracy:
- Pełny wymiar czasu pracy, praca przy komputerze.
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZEFO, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie – umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4.900 zł – 5.500 zł brutto zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata, a także objętego stanowiska służbowego.
- W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na jedno z następujących stanowisk: referent, starszy referent, specjalista, inspektor, starszy inspektor,
- Dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- Nagrody jubileuszowe,
- Możliwość udziału w kursach, szkoleniach,
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Dofinansowanie do zakupu okularów korygujących wzrok,
- Grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie,
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),
- Bezpłatny parking.
Wymagane dokumenty (Oferta zawierająca):
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych stażach,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Podpisane oświadczenie kandydata o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności,
- Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kwestionariusz osobowy wymieniony w pkt 1 oraz oświadczenia z pkt 5 – 8 stanowią załącznik odpowiednio nr 2, 3 i 5 do regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze zamieszczonego na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej: www.zefo.bip.chorzow.eu oraz www.zefo.com.pl.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie zakładu tj. budynek Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości w Chorzowie ul. Racławicka 23, pokój 114:
- Od poniedziałku do środy w godzinach od 8:00 do 14:30,
- W czwartek w godzinach od 8:00 do 16:30,
- W piątek w godzinach od 8:00 do 12:30,
Termin złożenia dokumentów: do 5 listopada 2025 r.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 032 43 89 335 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 12:00.
Informacja o wyniku naboru:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu, na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej: www.zefo.bip.chorzow.eu oraz www.zefo.com.pl.
Dyrektor ZEFO
(-) Michnik Małgorzata


