Zakładu Ekonomiczno - Finansowej Obsługi
Jednostek Oświatowych w Chorzowie
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie określonych jednostek oświatowych,
- kontrolowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych pod względem prawidłowej klasyfikacji budżetowej i zgodności z planem finansowym,
- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań, oraz stała współpraca z jednostkami obsługiwanymi w tym zakresie,
- bieżąca analiza kont rozrachunkowych,
- analiza wydatków i kosztów,
- sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
- analiza projektów i planów finansowych obsługiwanych jednostek,
- terminowe informowanie i ścisła współpraca z dyrektorami jednostek odnośnie spraw finansowych.
- obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne oraz co najmniej 2 letni staż pracy,
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i ustawy o pracownikach samorządowych,
- biegła obsługa komputera ze znajomością arkusza kalkulacyjnego EXCEL,
- samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia,
- odporność na stres,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- staż pracy lub lub praktyka w sektorze finansów publicznych,,
- doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego,
- uczciwość, rzetelność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZEFO, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
Naszym pracownikom oferujemy:
- stabilne wynagrodzenie
- dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- nagrody jubileuszowe,
- możliwość udziału w kursach, szkoleniach,
- świadczenia z funduszu socjalnego (dofinansowanie do wypoczynku, do zielonej szkoły)
- grupowe ubezpieczenie na zdrowie i życie,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),
- bezpłatny parking.
- podpisany list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych stażach,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie kandydata o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności,
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- od poniedziałku do środy w godzinach od 8:00 do 14:30,
- w czwartek w godzinach od 8:00 do 16:30
- oraz w piątek w godzinach od 8:00 do 12:30
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 032 43 89 335 lub 032 43 89 311 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu oraz na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej www.zefo.bip.chorzow.eu i www.zefo.com.pl